Wij beschikken over een eigen deskundige technische dienst. In geval van een storing lossen onze monteurs dit vakkundig en binnen korte tijd voor u op.
Reparatie Witgoed
Witgoedapparaten worden bij de klant aan huis gerepareerd. Normaal gesproken worden serviceafspraken binnen 24 uur bij u behandeld mits anders afgesproken.
Reparatie Bruingoed
Bruingoedapparaten worden op onze eigen interne technische dienst gerepareerd. Normaliter geldt hiervoor een reparatie termijn van 4 werkdagen. U dient ten allen tijde de originele aankoopbon (service-certificaat) te overleggen indien uw aanspraak wilt maken op garantie.
Indien u een storing heeft aan een bij ons gekocht apparaat, dan krijgt u van ons 30% korting op onze normaal geledende tarieven.
Contact Lunenburg
Neem nu contact op met Lunenburg voor een vrijblijvende offerte van reparatie van uw witgoed of bruingoed apparatuur.
Beoordelingen: wat vinden andere klanten?
(5) Thomas van Waalwijk, 's-Hertogenbosch
Televisie (Reparatie)
"Zeer goed contact. Vriendelijk. Gaf te kennen dat er op mijn tv nog garantie zat. Dat wist ik niet.
Goede service dus. Zeer tevreden.
"
(5) Foekje Wijmenga, Lith
Oven (Reparatie)
"Geen bericht ontvangen dis n9g steeds géén reparatie? Er is iets gruwelijk misgegaan ....hopelijk krijg ik snel hulp ???!!!"
(5) ELIAS METAAL, Waalwijk
Vaatwasser (Reparatie)
"Kan niet beter!!! Onderscheidend, perfecte organisatie, klant gerichtheid in optima forma!!! Waren ze allemaal maar zo .... . Met de telefonische tips van de dame van klantenservice hebben wij zelf de storing aan onze vaatwasser op kunnen lossen. Kwam geen monteur en zelfs geen schroevendraaier aan te pas. Water op de bodemplaat verwijderd door de machine voorzichtig een beetje te kantelen waardoor het water uit de machine liep. Goed geschoolde klantenservice. Hoe dames in de techniek van grote waarde kunnen zijn. Wij (binnen onze twee metaalbedrijven) wisten het al, Lunenburg Rosmalen bewijst het nog eens. Een dikke 10!!!"
(4) JJ de Jong, Berlicum
Droger (Reparatie)
"Prima afgehandeld. Netjes op de hoogte gehouden van de mogelijkheid tot reparatie.
Vriendelijk personeel."
(5) Hannah van der Burgt-van den Hout, Rosmalen
Koffieapparaat (Reparatie)
"Tot reparatie is het (gelukkig) niet gekomen. Van uw telefoniste/receptioniste kreeg ik advies hoe om te gaan met het probleem met de koffiemachine. Deze tip werkte perfect."
(4.5) Erwin José , Kerkdriel
Koffieapparaat (Reparatie)
"Was prima, correcte afhandeling en de reparatie is netjes uitgevoerd. Prettige zaak en fijn personeel die zéér behulpzaam zijn."
(0.5) Daniel Pol, Drunen
Televisie (Reparatie)
"Nooit niets van gehoord"
(4) B Dielbandhoesing, Rosmalen
Vaatwasser (Reparatie)
"prima goed advies"
(4) Ad Henskens, Drunen
Televisie (Reparatie)
"Goede service "
(4.5) Joost Damen, 's-Hertogenbosch
Audiosysteem (Reparatie)
"Deskundig, vriendelijk en goed."
(4) willem Barten, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Reparatie)
"heel vriendelijk zeer snel geholpen"
(4.5) Hans Elbrink, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Aansluiten)
" ...."
(1) Gijs Peters, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"Zeer slechte service"
(1) Gijs Peters, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"Erg slecht, rekent 55 euro onderzoekskosten. Zegt daarna nieuwe kopen. Ik heb zelf het onderdeel eruitgehaald, gerepareerd en mijn vaatwasser werkt weer. Ik betaal de mensen om service te leveren, niet om aan te geven wat het defect is en dan de opmerking nieuwe kopen te horen."
(4) Theo Kouwenberg, 's-Hertogenbosch
Televisie (Reparatie)
"Tv kon niet gemaakt worden.
Hebben nieuw toestel gekocht.
Goede service en behandeling in winkel. "
(4.5) A.m.m. van de Sande, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"De snelheid waarmee mijn reparatie is uitgevoerd, de vriendelijkheid en de nauwgezetheid en uitleg top gewoon top! Het kan dus nog wel, service
"
(3) Algon van Woensel, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Reparatie)
"Gereageerd maar te duur bevonden."
(5) C van Zelst, 's-Hertogenbosch
Wasmachine (Reparatie)
"Geweldige service"
(4.5) Toos Koks, 's-Hertogenbosch
Droger (Reparatie)
"Zeer goed en kundig geholpen "
(4.5) Sjannie van Strijp, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"Snel en vakkundig en zeer vriendelijk geholpen"
(4.5) Irma van der Hulst, Hedel
Wasmachine (Reparatie)
"Supersnelle en goede service!!"
(4.5) Siny van de Ven, Rosmalen
Wasmachine (Reparatie)
"Zeer tevreden over service , snelle response en afwikkeling!"
(4) W.J.M. Spermon, Rosmalen
Audiosysteem (Reparatie)
"Duidelijk aangegeven wat het probleem was. "
(4.5) Diederik Bruins, 's-Hertogenbosch
Televisie (Installatie)
"Professionele organisatie en monteur."
(4.5) Nelly van Delft, Vlijmen
Televisie (Reparatie)
"Ik ben erg tevreden de afspraken goed nagekomen en in de winkel ook perfect geholpen groetjes Nelly "
(5) Theo Karels, Rossum
Audiosysteem (Reparatie)
"Prettige medewerkers en reparatie goed uitgevoerd"
(2.5) Frank de Reuver, 's-Hertogenbosch
Stofzuiger (Reparatie)
"Het heeft ruim twee weken geduurd voordat de stofzuiger klaar was. Qua service gerichtheid kan het in mijn ogen een stuk beter. Om de klant tegemoet te komen had er meteen een leen stofzuiger mee gegeven moeten worden en niet als de klant er na een kleine twee weken wachten er zelf om had moeten vragen."
(4) Paula Versantvoort, 's-Hertogenbosch
Koelkast (Reparatie)
"Snelle service, deskundig opgelost en tegen een goede prijs. "
(5) JW, Hedel
Audiosysteem (Reparatie)
"Heel snel een telefoontje met de heldere opties voor reparatie, en de bijzonderheden van apparatuur van Harman Kardon"
(4) A. Hietbrink, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"Snel, vakkundig, vriendelijk."
(5) Edwin Cordes, Drunen
Televisie (Reparatie)
"Goede service, goed geholpen."
(4.5) Pascal Driever, 's-Hertogenbosch
Oven (Inbouw)
"Zeer tevreden over de service en reparatie."
(4.5) Hans Buter, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Reparatie)
"Duidelijke uitleg omtrent kosten onderzoek en eventuele reparatie. Reparatie was wel duur (onderdeel) maar apparaat werkt weer perfect"
(4.5) Bastiaan Tjebbes, Rosmalen
Koffieapparaat (Reparatie)
"Netjes gerepareerd voor een prima prijs."
(4) Jeffrey Bulham, Rosmalen
Koffieapparaat (Reparatie)
"Zeer klantvriendelijk/klantgericht. Goed advies m.b.t reparatie."
(4) Emiel Mulders, 's-Hertogenbosch
Televisie (Reparatie)
"Een onderdeel wat vervangen moet worden is niet meer voorradig daarom biedt Philips tegen een redelijke prijs een nieuw toestel aan, wel met een levertijd van 2 a 3 weken.
Daar wachten we nu nog op."
(4) Hendrik Zondag, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Onderhoud)
"Snelle reactie op service aanvraag, duidelijke communicatie over kosten en goede service. Apparaat kan weer jaren mee door dit onderhoud."
(5) Michael Furstenberg, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"Deskundig fout snel gevonden en verholpen tegen een correcte prijs. Beter kan het niet."
(4) Maarten Thijssen, Drunen
Televisie (Reparatie)
"Lunenburg heeft mij uitstekend geholpen. Zij hebben er een klant bij. In tegenstelling tot BCC. De dienstverlening van BCC is zo slecht dat ze alleen naar de website van Samsung verwijzen en daarna moet je het zelf uitzoeken. ( Samsung is dus eigenlijk de enige serviceverlener voor BCC en geen eigen toegevoegde waarde )"
(4) Frank Langelaan, Rosmalen
Vaatwasser (Reparatie)
"Duidelijk en prettig optreden van de servicemonteur. Daarna goede en snelle service bij installatie. "
(4.5) Toon van Geldrop, 's-Hertogenbosch
Vaatwasser (Reparatie)
"Uitstekend !"
(4.5) P.C. van der Heijden, 's-Hertogenbosch
Oven (Reparatie)
"Keurig gedaan, ben zeer tevreden!"
(4) Rardhy Martens, 's-Hertogenbosch
Televisie (Reparatie)
"Snelle service en duidelijk."
(4) Eric de Boer, 's-Hertogenbosch
Koelkast (Reparatie)
"Prima en snel geholpen"
(2.5) Ton Stolzenbach, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Reparatie)
"Ontevreden"
(2.5) Ton Stolzenbach, 's-Hertogenbosch
Koffieapparaat (Reparatie)
"Van reparatie is het niet gekomen, wel goed geïnformeerd.
Uiteindelijk bij een bedrijf gebracht die leverancier zijn van het merk koffieautomaat zoals wij dat gebruiken.
Blijkt toch een 75 euro goedkoper te zijn dan de prijsopgave (overigens los van reparatie) via Lunenburg."
(5) Marjo van Well-Hagemeijer, 's-Hertogenbosch
Afzuigkap (Installatie)
"Geweldige service, zeer correct, zeer klantvriendelijk en daar bovenop is de prijs ook nog eens gunstig."
(4) P. Welvaarts, Den Dungen
Magnetron (Reparatie)
"Correct en vlot geholpen, vooraf een prijsopgave gekregen en een deugdelijke reparatie gedaan."
(4) Marian Janssen, Vlijmen
Televisie (Reparatie)
"Netjes terug gebeld en de juiste informatie ontvangen. Prima."
(5) Ajm van Dishoeck, Waalwijk
Koelkast (Reparatie)
"Vriendelijk, behulpzaam, goed uitgelegd wat er aan de hand was. Een tien met een griffel!"
(3.5) Richard Van Peer, Berlicum
Vaatwasser (Reparatie)
"Prima geholpen"
(4.5) H.A. Barendse, 's-Hertogenbosch
Wasmachine (Reparatie)
"Snelle service, hulp door tijdelijke oplossing"
(5) Herman Reith, 's-Hertogenbosch
Koelkast (Reparatie)
"Snel en goed geholpen"
(4.5) Cobie Straatman, 's-Hertogenbosch
Televisie (Reparatie)
"Helemaal top"
(4.5) Arno van Veenendaal, Hedel
Televisie (Reparatie)
"Offerte gevraagd voor reparatie van een TV deze offerte binnen enkele dagen ontvangen."
(4) Dick Van der Burg, 's-Hertogenbosch
Magnetron (Reparatie)
"Zeer duidelijke afspraak,die snel wordt nagekomen.
Ineen woord prima!!!"
(4) Bert van Doornmalen, Ammerzoden
Oven (Reparatie)
"Duidelijk aangeven van de mogelijkheden.
Afspraken m.b.t. terugbellen goed nagekomen.
"