Begin > Bedrijvengids > EP:Toon Bergmans

EP:Toon Bergmans

op basis van 61 beoordelingen

Adres Kerkstraat 19
Postcode 5411 CJ
Plaats Zeeland
Telefoon0486-452356
Email ep.toonbergmans@home.nl

Over ons

Waar staan wij voor?
Wij zijn pas tevreden als u dat bent. Bij EP: garanderen wij dat u altijd de juiste keuze maakt. Door kwaliteitsproducten en gedegen advies, bent u altijd verzekerd van een toekomstzekere oplossing. Zo biedt EP: u zekerheid en vertrouwen. Voor, tijdens en na uw aankoop!

Kies de service die bij u past
Met EP: kiest u niet alleen voor zekerheid, maar ook voor gemak. Want bij ons draait het om uw tevredenheid. Zo kunt u gebruik maken van de EP:Bezorgservice, EP:Montageservice, EP:Reparatieservice en EP:Installatieservice. Maar ook uw keukenapparatuur bouwen wij volledig voor u in.
U kunt zelf bepalen welke service u wenst. Zo weet u zeker dat u snel en optimaal van uw aankoop kunt genieten!

Miele Servicepartner

EP:Toon Bergmans is een gecertificeerd Miele Servicepartner.nl. Voor al uw Miele reparaties kunt u dus terecht bij ons.

Beoordelingen: wat vinden andere klanten?

(1) Galina Lepeiko , Uden
Wasmachine (Reparatie)
"Helaas, maar het is heel moeilijk om een beoordeling te maken. Want mijn wasmachine doet nu nog erger dan voor reparatie. Jammer dat ik niet kan hier een foto plaatsen. Eigenlijk er was niks gerepareerd maar wel bijna 50 euro betaald"
(5) martien lucius, Heeswijk-Dinther
Televisie (Reparatie)
"gemoedelijke bediening met goede afspraken.de reparatie was goed gedaan. gewoon top"
(5) Hans van Lith, Nistelrode
Koffieapparaat (Reparatie)
"Een zeer goede service organisatie die klanten vooraf de juiste uitleg en ondersteuning geeft."
(5) H van der Rijt, Uden
Televisie (Reparatie)
"Goede service."
(4.5) Monique Raemakers, Wijchen
Stofzuiger (Reparatie)
"Direct voor de deur parkeren, attent personeel en super snel geholpen. Ik kon dezelfde dag mijn Dyson alweer gerepareerd ophalen. Zou zeker een volgende keer daar ook weer aankloppen!"
(5) Niek Manders, Oss
Stofzuiger (Reparatie)
"Spontaan teruggebeld na onze vraag/melding, zeer vriendelijk en efficiënt te woord gestaan. Uiteindelijk is geen reparatie nodig gebleken, waarop we een vriendelijke reactie kregen: top!"
(4) frank van den berg, Neerloon
Televisie (Reparatie)
"vriendelijk en goede service"
(5) Jeroen Willems van Dijk, Veghel
Koffieapparaat (Reparatie)
"Service was perfect, probleem snel verholpen "
(4) Richard de Gier, Uden
Audiosysteem (Onderhoud)
"Supervriendelijk geholpen bij Toon Bergmans in Zeeland. Kleinschalig en dorps. Een winkel naar m'n hart. Een echte aanrader."
(4.5) Richard van den Hoogen , Overasselt
Televisie (Reparatie)
"Ik zocht een indicatie of mijn vrij nieuwe tv nog gerepareerd kom worden.. dit was helaas niet mogelijk, er werd duidelijk uitgelegd wat het probleem was. "
(4) Ingrid Van der Velden, Nijmegen
Vaatwasser (Reparatie)
"De reparatie is uiteindelijk niet doorgegaan maar wel goed advies gekregen. Erg vriendelijk"
(4.5) W van der Laan, Ravenstein
Audiosysteem (Reparatie)
"vlotte en goede ervaring/ hulp."
(4.5) Jan Moors, Mill
Koffieapparaat (Reparatie)
"Gemaakt volgens aangeboden offerte"
(5) Ajc Pennings, Sint Hubert
Kookplaat (Reparatie)
"Zij hebben bij mij veel info gevraagd voor de kook plaat maar het is nog niet gemaakt ma ar ik denk dat het wel goed komt."
(5) Ingrid van Doore, Veghel
Stofzuiger (Reparatie)
"Vriendelijk te woord gestaan, snel gerepareerd en een voor een mooie prijs. Kan geen enkel minpunt noemen. "
(4.5) Ton van Kerkhof, Uden
Televisie (Reparatie)
"Heel tevreden over de service en reparatie. Ondanks het prijskaartje wat er aan hing."
(5) Ad Wolvers, Uden
Televisie (Reparatie)
"Er werd zeer snel contact met ons opgenomen om ons naar aanleiding van de ontvangen storingsindicatie een uitstekend advies in zake hoe te handelen, gegeven ! Met als resultaat een weer prima werkende tv. Daarna werd nog een keer telefonisch gevraagd of alles opgelost was ! Dank voor de uitmuntende service !"
(5) Ad Wolvers, Uden
Televisie (Reparatie)
"Er werd zeer snel contact met ons opgenomen om ons naar aanleiding van de ontvangen storingsindicatie een uitstekend advies in zake hoe te handelen, gegeven ! Met als resultaat een weer prima werkende tv. Daarna werd nog een keer telefonisch gevraagd of alles opgelost was ! Dank voor de uitmuntende service !"
(3.5) Wim van Hoogstraten, Herpen
Koffieapparaat (Reparatie)
"Geheel naar tevredenheid opgelost. Meer duidelijkheid over de gepleegde reparatie is gewenst. "
(4.5) Peter Oudijn, Grave
Stofzuiger (Reparatie)
"Zeer professionele behandeling, perfect gegaan allemaal"
(5) Peter de Jonge, Mill
Koffieapparaat (Reparatie)
"Vlot en goede afwerking"
(4.5) Anja Kremers, Uden
Koffieapparaat (Reparatie)
"Snel probleem opgelost, koffie machine binnen 1 dag weer gerepareerd. Werkt fantastisch."
(4.5) W Fransen, Schaijk
Televisie (Reparatie)
"snelle reactie en goed advies "
(4.5) Johan van Boxmeer, Veghel
Televisie (Reparatie)
"Prima service ondanks dat het probleem niet opgelost kon worden"
(3.5) Stella Wegman, Uden
Fornuis (Reparatie)
"Heeft gebeld, en gevraagd naar het probleem. Ook gevraagd wanneer ik thuis ben. Dit was twee weken geleden, heb daarna niets meer gehoord. "
(4.5) Leonie Van den Tillaart, Erp
Koffieapparaat (Reparatie)
"Een zeer nette, snelle en correcte behandeling."
(4.5) Pieter Vorstenbosch, Uden
Stofzuiger (Reparatie)
"Goede/duidelijke uitleg, snelle reparatie."
(4.5) Pieter Vorstenbosch, Uden
Stofzuiger (Reparatie)
"duidelijke uitleg, goede terugkoppeling en snelle service"
(4.5) Pieter Vorstenbosch, Uden
Stofzuiger (Reparatie)
"Goede uitleg, duidelijke afspraak, prima terugkoppeling en snelle en goede reparatie."
(4) Ben Klemann, Uden
Koffieapparaat (Reparatie)
"Heeft gebeld Maar voor dit apparaat zijn geen onderdelen te krijgen"
(4) rene de vos, Nijmegen
Televisie (Reparatie)
"Snelle en vakkundige reparatie. Aardige mensen."
(4) Geert van de Lockant, Beers NB
Televisie (Reparatie)
"vriendelijk en hulpvaardig"
(4) Johan Becker, Wanroij
Koffieapparaat (Reparatie)
"Heeft het apparaat onderzocht, maar bleek niet door hem zelf te repareren. Wilde geen vergoeding voor de onderzoekskosten. Heel plezierig contact en uiterst correct. "
(4) Ton van Kerkhof, Uden
Koel-vriescombinatie (Onderhoud)
"Na een telefoongesprek werd duidelijk dat zijn inbreng niet nodig was. Maar ik kreeg wel een eerlijk advies van hem. En daar was ik ook blij mee. Met vriendelijke groet, Ton van Kerkhof"
(4) Tony Das, Gassel
Koelkast (Reparatie)
"goede service en klantvriendelijke monteurs "
(3) j.g.h.g. stroeken, Veghel
Televisie (Reparatie)
"27 dec weggebracht en nog geen reactie gehad. We wachten"
(5) Wanda Pittens, Zeeland
Vaatwasser (Reparatie)
"Goede uitleg over de telefoon betreffende de acties ik zelf kon nemen voor de monteur langs hoefde te komen. Dit werkte en hoefde er dus geen reparatie te worden uitgevoerd "
(4.5) Jos Driessen, Wijchen
Koffieapparaat (Reparatie)
"Keurig contact opgenomen"
(2) Mike van der Burgt, Erp
Televisie (Reparatie)
"Hij wilde tv zien voor reparatie. Duidelijk. Hij gaf te kennen dat deze niet gerepareerd kon worden. Dat wisten we al want het scherm was gebarsten. Dit was binnen een minuut duidelijk. Vervolgens heeft hij voor de verzekering een totalos verklaring gemaakt. Hem gevraagd wat de kosten hiervan waren. Werd ons verteld niks. Na 2 weken werd duidelijk dat de verzekering ging uit keren. En we geen tv bij hem zouden kopen. Toen werden we plots verrast met een factuur van 45 euro voor de onderzoekskosten. Dit bevreemde ons. Nu werd gezegd dat hij dit in rekening bracht daar hij kosten had gemaakt om te onderzoeken of de tv gerepareerd kon worden. Al met al heel bijzonder. Hebben het voldaan om er van af te zijn. Al met al geen duidelijke communicatie. En voor mijn gevoel werden we gestraft daar we geen tv bij hem kochten."
(4) Guus van Driel, Schaijk
Koffieapparaat (Reparatie)
"Keurig geholpen."
(5) Jos Somers, Uden
Koffieapparaat (Onderhoud)
"Snelle reactie op mijn email. Zeer klantvriendelijk en een geweldige service. Apparaat kon s'morgens worden gebracht in in de namiddag weer worden gehaald. Toppertje!!!"
(4.5) Ad van den Tillaart, Veghel
Televisie (Reparatie)
"Bergmans is open en eerlijk in zijn advies en terzake kundig, Geen gladde praatjes maar wel zeer klantvriendelijk "
(1) Harry Jansen, Wijchen
Televisie (Reparatie)
"Op voorhand gaf reparateur aan dat de tv mee moest voor een diagnose test. Ik was het daar niet mee eens. Hierdoor zou reparatie onnodig duur worden. Ben toen naar expert gegaan voor het kopen van een nieuwe tv. Toen ik mijn klacht vertelde, gaf de verkoper aan dat de HDMI kabel stuk was. Na vervanging voldeed de tv weer naar behoren. Kortom Uw service medewerker wil snel en gemakkelijk rijk worden en de klant onnodig op kosten helpen "
(5) Bert Hendriks, Cuijk
Audiosysteem (Reparatie)
"Prettig en prima contact, uitstekend geholpen"
(5) John Dekker, Cuijk
Koffieapparaat (Reparatie)
"Perfecte service en goed op de hoogte gehouden over wat er kapot was en wat de prijs was van het onderdeel"
(4) nico van der vliet, Uden
Koffieapparaat (Reparatie)
"probleem was simpel opgelost. Kosten zijn bijzonder meegevallen."
(3) Pim van Schaik, Leur
Fornuis (Reparatie)
"Wij zijn 1x gebeld zou als hij in de buurt was even contact opnemen! We zijn 2 weken met vakantie geweest en hopen nog iets te vernemen!"
(4) Sjef van Selst, Uden
Audiosysteem (Reparatie)
"Snelle service. Goed meedenken in het belang van de klant. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoge mate van klantvriendelijkheid. "
(4) P.J. van der Burgt, Uden
Kookplaat (Reparatie)
"Klacht is niet verholpen, wel hebben we prima advies gekregen hoe verder te handelen. Dit op een servicegerichte wijze. Dus al bij al zijn we tevreden tot zover."
(4) Piet van Wijk, Uden
Wasmachine (Reparatie)
"Goed advies gehad"
(4) Theo van Haren , Heesch
Televisie (Reparatie)
"Toon is accuraat en vriendelijk en heeft mij goed geholpen."
(5) Coen Veenstra, Veghel
Televisie (Reparatie)
"Geweldige service, aardige en kundige mensen. Goede zaak. Zeer behulpzaam. Reparatie prijs ook oké. Gewoon een goede zaak. Een aanrader!"
(3.5) Mark Spijkers, Uden
Stofzuiger (Reparatie)
"Goed geholpen, wel een dag extra moeten wachten op onderdelen. Prijs viel me niks tegen!"
(4.5) Marc Hanssen, Uden
Televisie (Reparatie)
"Ik werd netjes gebeld of ik de TV kon brengen omdat hij het ter plekke toch niet kon zien. Vakkundig en snel is het probleem opgelost en (bijna) alles volgens afspraak. Het enige minpuntje : ik had gevraagd of hij , voordat hij de tv ging repareren. mij eerst even te bellen over de kosten. Gelukkig waren de kosten dusdanig dat ik achteraf de tv ook had laten repareren maar het was niet volgens afspraak. "
(4.5) Max Kuijs, Grave
Televisie (Aansluiten)
"netjes in omgang. korte uitleg hoe alles werkte. en alles netjes achterlatend dus geen rotzooi. "
(4) Marc Verhagen, Uden
Audiosysteem (Reparatie)
"Prima geholpen door Marcel, ook toen alles niet in 1x goed werkte. Netjes opgelost."
(2.5) frans van Toor , Oss
Televisie (Reparatie)
"Heeft mij gebeld zou hem komen halen maar niet geweest "
(4) peter Dirks, Langenboom
Audiosysteem (Reparatie)
"Netjes terug gebeld ,goed advies"
(4.5) maria van de rijt, Boekel
Tablet (Reparatie)
"Correcte informatie snelle afhandeling. Zeer vriendelijk "
(4) John Buijs, Uden
Vaatwasser (Reparatie)
"Snelle reactie en afhandeling"
(2.5) Ruud Simonis, Grave
Televisie (Reparatie)
"Tot op heden niets vernomen"